Καθηγητές

Στο XYNTARAKI LANGUAGE SCHOOL παίρνουμε πολύ σοβαρά τη σωστή εκπαίδευση των μαθητών μας. Για τον λόγο αυτό, οι καθηγητές μας είναι όλοι με πανεπιστημιακό τίτλο, ακόμη και με μεταπτυχιακές σπουδές στη Διδακτική. Επιπλέον, κάποιοι είναι και εξεταστές σε φορείς όπως το Βρετανικό Συμβούλιο και η Ελληνοαμερικανική Ένωση, με μεγάλη εμπειρία στις εξετάσεις γλωσσομάθειας.

Χαρά Ξυνταράκη

Διδάσκει 20 χρόνια την Αγγλική και Ισπανική γλώσσα, με BA in Applied Languages and Translation, από το Portsmouth University, Diploma in Teaching English as a Second/Foreign Language (TESL/TEFL), από το Saint Michael’s College USA.

Ένα ανήσυχο και ηγετικό πνεύμα, που εμπνέει και καθοδηγεί την ομάδα, για την επιτυχία κάθε μαθητή σε προσωπικό, εκπαιδευτικό και επαγγελματικό επίπεδο. Εθελόντρια και εισηγήτρια σεμιναρίων, νιώθει τη χαρά της δημιουργίας, για μία μαθητοκεντρική εκπαίδευση, που φέρνει χαμόγελα και αυτοπεποίθηση.

Ελένη Αδάμη

ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΓΑΛΛΙΚΩΝ

Ονομάζομαι Αδάμη Ελένη και είμαι καθηγήτρια γαλλικής γλώσσας. Είμαι απόφοιτη του τμήματος Γαλλικής γλώσσας και φιλολογίας του Ε.Κ.Π.Α., με μεταπτυχιακή ειδίκευση στη Διδακτική της Γαλλικής ως ξένη/διεθνούς γλώσσας στο Ε.Α.Π.. Παράλληλα, προσπαθώ να επιμορφώνομαι συνεχώς με σεμινάρια και ημερίδες σχετικά με θέματα ειδικής αγωγής, ψυχολογίας και πολιτισμού, καθώς πιστεύω στη δια βίου εκπαίδευση.

Η αγάπη μου για τα παιδιά με ώθησε να γίνω εθελόντρια στο Ελληνικό Παιδικό Μουσείο. Η συγκεκριμένη δραστηριότητα έχει αναπτύξει ιδιαίτερα την δημιουργικότητα και την ενσυναίσθησή μου, ιδιότητες τις οποίες εφαρμόζω και στην διδασκαλία.

Εργάζομαι ως καθηγήτρια γαλλικών με στόχο να μεταδώσω στους μαθητές μου τόσο την άριστη γνώση της γλώσσας, όσο και την καλλιέργειά τους σε δεξιότητες που θα τους είναι χρήσιμες για το μέλλον. Στο παρελθόν όμως έχω εργαστεί ως διερμηνέας σε σεμινάρια αλλά και σε πολυεθνικές εταιρίες.

Vanessa Graham

ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ

Με υπόβαθρο στο θέατρο και τις παραστατικές τέχνες, άρχισα να διδάσκω εντελώς τυχαία, πριν από περίπου 40 χρόνια. Είχα αποφοιτήσει από το Πανεπιστήμιο της Σορβόννης, Paris ΙΙΙ, με πτυχίο στη Γαλλική Γλώσσα και τον Πολιτισμό της και μια γειτόνισσα μου ζήτησε να διδάξω τον γιο της. Προς έκπληξή μου, μπόρεσα να βοηθήσω αυτό το πολύ εσωστρεφές και ανασφαλές αγόρι, όχι μόνο από ακαδημαϊκή άποψη, αλλά και σε προσωπικό επίπεδο. Η εμπειρία άλλαξε τη ζωή μου και το όνειρό μου ήταν να δοκιμάσω και να «παντρέψω» τους δύο κλάδους: Θέατρο και Διδασκαλία, με την έννοια του να χρησιμοποιήσω τον δημιουργικό εαυτό ως ώθηση για να ξεπεράσω τις πολλές αναστολές που αισθάνομαι όταν μαθαίνω μια ξένη γλώσσα.

Η διδασκαλία μού έχει δώσει μια δημιουργική φωνή και με προκαλεί καθημερινά. Η εμπειρία ήταν πραγματικά υπέροχη.

«Αυτοί που μπορούν…

Κάνουν

Αυτοί που μπορούν να κάνουν περισσότερα…

Διδάσκουν»

Μερόπη Βαβούρα

ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ

Είμαι απόφοιτη του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και συμμετέχω στο επιμορφωτικό πρόγραμμα Ειδικης Αγωγής του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Πιστεύω οτι η δύναμη μιας τάξης βρίσκεται στην μοναδικότητα των μελών της. Στόχος μου κάθε φορά, είναι να διαφύλαξω τη μοναδικότητα των μαθητών μου και δημιουργήσω ενα περιβάλλον, όπου ο καθένας μπορεί να είναι αυθεντικός, να μαθαίνει και ταυτόχρονα να αναδεικνύει τις ικανότητες και τα χαρίσματα του.

Το σημαντικότερο εργαλείο μου στην ταξη, είναι η ομαδικότητα και η συνεργασία, καθώς πιστεύω οτι το ομαδικό πνεύμα μας εμπνέει, μας κάνει να αισθανόμαστε αυτοπεποίθηση και οδηγεί πάντα στα πιο δημιουργικά μονοπάτια.

Κατερίνα Χονδροδήμα

ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ

Είμαι απόφοιτος του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με έφεση στις ξένες γλώσσες και αγάπη για τη διδασκαλία. Η παρακολούθηση ποικίλων σεμιναρίων διδασκαλίας σε συνδιασμό με τις ταξιδιωτικές της εμπειρίες μέσω του Erasmus+ και ανεξάρτητα, έχουν αναπόφευκτα διαμορφώσει τον εναλλακτικό τρόπο διδασκαλίας μου.

Με έμφαση στην μαθητοκεντρική εκπαίδευση και τη δημιουργική και βιωματική διδασκαλία, εμπνέω και ενθαρρύνω τους μαθητές να ανακαλύψουν και να εκφράσουν μέσα από την αγγλική γλώσσα τις καλλιτεχνικές πτυχές της προσωπικότητάς τους και τη δημιουργικότητα τους.

Ντενίσια Λάλα

Administrative Assistant
Είμαι απόφοιτος του Newfound Regional High School Bristol N.H. και απόφοιτος του Swiss Hotel Association Management School “Les Roches” Bluche VS Switzerland. Μιλάω αρκετές γλώσσες από επιλογή και είμαι κάτοχος του Cambridge Proficiency in English, και του Certificat en français.
Οργανωτική και συγκροτημένη εκ φύσεως, είμαι η καρδιά του σχολείου μας, έτοιμη να σας υποδεχτώ με ζεστό χαμόγελο, να σας εξυπηρετήσω με ξεκάθαρο και σαφή τρόπο και να σας συντονίσω με επαγγελματισμό και υπευθυνότητα.

Νικολέτα Ραυτοπούλου

ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ

Ονομάζομαι  Νικολέτα Ραυτοπούλου και είμαι απόφοιτη του τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. 

Τα τελευταία 5 χρόνια ασχολούμαι  ενεργά με την διδασκαλία της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας σε νέους και παιδιά και προετοιμάζω μαθητές για την συμμετοχή τους στις γερμανικές εξετάσεις γλωσσομάθειας. Αναπόσπαστο κομμάτι του μαθήματός μου αποτελούν δραστηριότητες κριτικής σκέψης και ομαδοσυνεργατικά παιχνίδια που θα ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση των μαθητών μου και θα αποτελέσουν ένα θετικό κίνητρο για αυτοβελτίωση. . Στο ταξίδι της εκμάθησης της ξένης γλώσσας εντάσσω πάντοτε το παιχνίδι για ανακάλυψη, τον ενθουσιασμό  και την βιωματικότητα, γιατί μόνο βιώνοντας, μαθαίνει κάποιος καλύτερα. 

Εδώ και 8 χρόνια ασχολούμαι    ως εμψυχώτρια με την διάδοση της ρητορικής τέχνης σε σχολεία και πολυχώρους, συνσυντονίζω τον Ρητορικό Όμιλο Φιλοσοφικής Σχολής ,ενώ  παράλληλα ανήκω στην ομάδα του Tedx Speakers Mentors στο πλαίσιο της διοργάνωσης του TedxKids@Ilissos. 

Στόχος μου είναι να εμπνεύσω τους νέους να εισχωρήσουν στον κόσμο μιας ξένης γλώσσας, ο οποίος σε ταξιδεύει σε νέα μονοπάτια γνώσης και ανακάλυψης και να τους εφοδιάσω με δεξιότητες και εργαλεία που θα τους διαφοροποιήσουν. Μότο μου είναι: «Η εκπαίδευση δεν είναι το γέμισμα ενός κουβά, αλλά το άναμμα μιας φλόγας» 

Daniel Murray

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΩΝ

Η μουσική κάνει το καθετί καλύτερο.

Με μια σκέψη μπορεί κάποιος να διαπιστώσει ότι οι περισσότερες αναμνήσεις μας συνδέονται με κάποια συγκεκριμένη μελωδία, η οποία τις καθιστά αξέχαστες. Μέσα από τις σπουδές μου, στη Μουσική και στη Διδασκαλία των Αγγλικών, στοχεύω στο να προσφέρω στους μαθητές μου ένα ήρεμο εκπαιδευτικό περιβάλλον, όπου η μάθηση θα είναι ψυχαγωγική, ελκυστική και αξιομνημόνευτη. (Ακριβώς όπως ένα ωραίο τραγούδι)

Οι μαθητές μου εκτιμούν ότι πράττω τα όσα διδάσκω, εφόσον προετοιμάζομαι για το δίπλωμα Ελληνομάθειας. Κατανοώ τη σημασία του να εργάζεται κάποιος επιλεκτικά και στοχευμένα και όχι απλά σκληρά, μια πρακτική που εκτός από αποτελεσματική, αντιπροσωπεύει κ τις ανάγκες των μαθητών μου.

Οι πιο μαθητο-κεντρικές θεωρίες μάθησης εκτός από το ότι ταιριάζουν με το Σκωτσέζικο πνεύμα ελευθερίας, συμβαδίζουν με τις αρχές του σχολείου Summerhill, το οποίο αποτέλεσε παιδαγωγικό τόπο συνάντησης και κοινό παρονομαστή με το Xyntaraki Language School.

Πέρα από τη διδασκαλίας της μητρικής/αγγλικής γλώσσας, μοιράζομαι με πολλή χαρά κι ενθουσιασμό στοιχεία της κουλτούρας και του βρετανικού τρόπου ζωής επιτρέποντας έτσι στους μαθητές να συνδέσουν τη θεωρία με την πράξη. Ότι η κατανόηση και εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας αποτελεί γέφυρα επικοινωνίας πολιτισμών.